09 اسفند 1396 - 17:39

حضور مدیرعامل بورس تهران در کنگره جهانی بورس‌ها

مدیر عامل بورس تهران در برنامه دو روزه کنگره جهانی بورس ها به میزبانی بازار اوراق بهادار مسقط حضور یافت و جلسات مشترک با مدیران ارشد بورس های بین المللی برگزار شد.
کد خبر : ۸۲۸۴۴
99

به گزارش ایبِنا، هیاتی از بورس تهران در برنامه دو روزه کنگره جهانی بورس ها به میزبانی بازار اوراق بهادار مسقط شرکت کرد. بر اساس این گزارش، در این کنگره که با حضور مدیران برجسته بورس ها و نهادهای مالی جهان، برگزار شد، در خصوص موضوعاتی چون نحوه جذب سرمایه گذاران با فن آوری های جدید و تنوع بازار و خدمات، نوآوری های جدید بازار، فن آوری های زیرساخت بازار، چارچوب برنامه جهانی شدن بازار سرمایه اسلامی وغیره... سخنرانی شد.


در حاشیه این کنگره بین المللی، مدیران بورس ها در خصوص مسائل مهم بازارهای خود با یکدیگر به بحث و گفتگو پرداختند. مدیر عامل بورس تهران با مدیران ارشد بورس های مسقط، قطر، نزدک و ... جلسات مشترک داشتند.


همچنین در دیدار مشترک مدیران عامل بورس تهران و بورس قطر، توضیحاتی درباره ساختار بازار، نهادها و ابزارهای معاملاتی بورس تهران مطرح شد و به نحوه افزایش همکاری بین دو بورس، تبادل اطلاعات و نشست های آتی دو طرف پرداخته شد.


همچنین پیرو درخواست بورس قطر برای استفاده از تجارب بورس تهران در راه اندازی بازار بدهی، نظر مساعد بورس تهران برای انتقال تجربه در خصوص راه اندازی، ارتقا و توسعه بازار بدهی اعلام شد.


گفتنی است، کنگره جهانی بورس ها یکی از همایش های مهم بین المللی است که هر ساله در زمینه بورس ها و خدمات مالی در سراسر جهان برگزار می شود. این کنگره، در تاریخ ۸ و ۹ اسفند ۹۶ در مسقط برگزار شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر